۲۳ : ۸ 12 محرم 1440 / 23 September 2018 / ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

نمایندگی مرکزی شماره 2 ایران‌خودرو ممتاز شد
طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته، نمایندگی مرکزی ایران‌خودرو واقع در شرق تهران موفق به کسب رتبه ممتاز، در شاخص شایستگی ارائه خدمات شد.

کارآمدنیوز : به گزارش ایکوپرس به نقل از روابط عمومی ایساکو، نمایندگی 5099 ایران‌خودرو بر طبق ارزیابی شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران در اسفندماه 96 موفق به کسب 846 امتیاز در شاخص رضایت مشتریان شد و برای اولین بار در بین نمایندگی‌های مرکزی رتبه ممتاز در ارائه خدمات را دریافت کرد.

این نمایندگی در حالی این امتیاز را به دست آورده که در گزارش‌های میدانی و نظرسنجی‌ها، مراجعان به صورت مستمر از خدمات دریافتی، تکریم مشتریان، کیفیت و سرعت تعمیرات و عدم بازگشت به تعمیرگاه ابراز رضایت کرده‌اند.

گفتنی است از آن‌جایی که نخستین هدف شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، ارائه بهترین خدمات به مشتریان و افزایش روزافزون رضایت ایشان است، نمایندگی‌های ایران‌خودرو به صورت مستمر تحت پایش و ارزیابی‌های مختلفی هستند و علاوه بر بررسی‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد که مورد تایید وزارت صنعت است، بارها توسط واحد بازرسی ایران‌خودرو و معاونت خدمات پس از فروش و واحد مهندسی ایساکو در طی سال ارزیابی کیفی می‌شوند.

شهریار سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در این خصوص گفت: پروژه بهبود و ارتقا این نمایندگی‌  از دی ماه سال 95 در دستور کار شرکت قرار گرفت تا با بهینه‌‌سازی ارائه خدمات، استانداردسازی فرآیندها و به روز رسانی  فضای تعمیرگاهی، به کلینیک‌ تخصصی محصولات ایران‌خودرو تبدیل شود.

نمایندگی مذکور در همین راستا به نحوی ارتقاء یافت که در ارزیابی رضایت مشتریان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق به کسب عدد 846 در ارائه خدمات به مشتریان شد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر برای  نمایندگی مرکزی شماره یک ایران‌خودرو، واقع در خیابان آزادی پروژه بهبود و ارتقا تعریف شده است و امیدواریم این نمایندگی که در حال حاضر در ردیف نمایندگی‌های رتبه یک شرکت است، به زودی موفق به کسب رتبه ممتاز شود.

کد مطلب: 22661  |  تاريخ: ۱۳۹۷/۲/۲۴  |  ساعت: ۱۰ : ۵۷

نظرات ارسال شده