23739 فرهنگ خدمات رسانی باید تقویت شود مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت سایپایدک با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد این گروه در محل شرکت سایپایدک برگزار شد. <p dir="rtl" style="box-sizing: border-box; border-bottom: 0px; text-align: justify; border-left: 0px; padding-bottom: 0px; widows: 2; text-transform: none; background-color: rgb(255,255,255); font-style: normal; text-indent: 0px; margin: 0px 0px 8px; padding-left: 0px; padding-right: 0px; font-family: IRANSans, Tahoma, sans-serif; white-space: normal; orphans: 2; letter-spacing: normal; color: rgb(0,0,0); font-size: 13px; vertical-align: baseline; border-top: 0px; font-weight: 400; border-right: 0px; word-spacing: 0px; padding-top: 0px; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial"><strong>&nbsp;&nbsp;کارآمدنیوز :</strong> به گزارش<span>&nbsp;</span><a target="_blank" style="box-sizing: border-box; border-bottom: 0px; border-left: 0px; padding-bottom: 0px; background-color: transparent; margin: 0px; outline-style: none; outline-color: invert; padding-left: 0px; outline-width: 0px; padding-right: 0px; font-family: IRANSans, Tahoma, sans-serif; color: rgb(54,189,221); vertical-align: baseline; border-top: 0px; border-right: 0px; text-decoration: none; padding-top: 0px" href="http://saipanews.com/">سایپانیوز</a>، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این مراسم گفت: حوزه خدمات عرصه تخصصی و مهمی است که&nbsp;گروه سایپا به واسطه مسئولیتی که در قبال محصولات تولیدی خود دارد، باید بتواند خدمات شایسته ای به جامعه ارائه کند و بر این اساس باید بر روی مطالعه، آموزش و تجربه اندوزی در خصوص فرهنگ خدمت رسانی تمرکز بیشتری صورت گیرد تا این فرهنگ ارتقاء یابد.</p><p dir="rtl" style="box-sizing: border-box; border-bottom: 0px; text-align: justify; border-left: 0px; padding-bottom: 0px; widows: 2; text-transform: none; background-color: rgb(255,255,255); font-style: normal; text-indent: 0px; margin: 0px 0px 8px; padding-left: 0px; padding-right: 0px; font-family: IRANSans, Tahoma, sans-serif; white-space: normal; orphans: 2; letter-spacing: normal; color: rgb(0,0,0); font-size: 13px; vertical-align: baseline; border-top: 0px; font-weight: 400; border-right: 0px; word-spacing: 0px; padding-top: 0px; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial">دکتر محمدرضا سروش گفت: خدمت رسانی در صنعت خودرو با محدودیت هایی رو به رو است و انتظار می رود بحث آموزش در خدمات پس از فروش جدی گرفته شود و علاوه بر آموزش های فنی به مباحث رفتاری در برخورد با مشتریان بیشتر توجه شود.</p><p dir="rtl" style="box-sizing: border-box; border-bottom: 0px; text-align: justify; border-left: 0px; padding-bottom: 0px; widows: 2; text-transform: none; background-color: rgb(255,255,255); font-style: normal; text-indent: 0px; margin: 0px 0px 8px; padding-left: 0px; padding-right: 0px; font-family: IRANSans, Tahoma, sans-serif; white-space: normal; orphans: 2; letter-spacing: normal; color: rgb(0,0,0); font-size: 13px; vertical-align: baseline; border-top: 0px; font-weight: 400; border-right: 0px; word-spacing: 0px; padding-top: 0px; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial">مدیرعامل گروه سایپا افزود: محوری ترین اصل شرکت های خدمت رسان، عملکردهای رفتاری است و قبل از ارائه خدمات، نوع تعامل و برخورد و مواجهه با مشتریان ذهنیتی را در آنان ایجاد می کند که می تواند اثرات زیادی به دنبال داشته باشد. بنابراین فرهنگ خدمت رسانی باید به نحو شایسته ای تقویت شود.</p><p dir="rtl" style="box-sizing: border-box; border-bottom: 0px; text-align: justify; border-left: 0px; padding-bottom: 0px; widows: 2; text-transform: none; background-color: rgb(255,255,255); font-style: normal; text-indent: 0px; margin: 0px 0px 8px; padding-left: 0px; padding-right: 0px; font-family: IRANSans, Tahoma, sans-serif; white-space: normal; orphans: 2; letter-spacing: normal; color: rgb(0,0,0); font-size: 13px; vertical-align: baseline; border-top: 0px; font-weight: 400; border-right: 0px; word-spacing: 0px; padding-top: 0px; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial">مدیرعامل سایپا گفت: قیمت تمام شده خدمات، کیفیت خدمات و طراحی ابزارها و خدمات جدید از مواردی است که باید به صورت جدی دنبال شود چون که بازار خودرو تشنه خدمت با کیفیت است و اگر خدمات مناسبی ارائه شود مشتریان در پرداخت هزینه ها راغب تر هستند، بنابراین کیفیت خدمات ارائه شده بسیار اهمیت دارد.</p><p dir="rtl" style="box-sizing: border-box; border-bottom: 0px; text-align: justify; border-left: 0px; padding-bottom: 0px; widows: 2; text-transform: none; background-color: rgb(255,255,255); font-style: normal; text-indent: 0px; margin: 0px 0px 8px; padding-left: 0px; padding-right: 0px; font-family: IRANSans, Tahoma, sans-serif; white-space: normal; orphans: 2; letter-spacing: normal; color: rgb(0,0,0); font-size: 13px; vertical-align: baseline; border-top: 0px; font-weight: 400; border-right: 0px; word-spacing: 0px; padding-top: 0px; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial">سروش افزود: ظرفیت های ارزشمند شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا به عنوان سرمایه بی نظیر شرکت سایپایدک، وجود بیش از 600 نمایندگی و 450 عاملیت مجاز است که باید بتوانیم در سراسر کشور از این شبکه گسترده، بهره اقتصادی مناسب توام با رضایت مندی مشتریان کسب کنیم.</p><p dir="rtl" style="box-sizing: border-box; border-bottom: 0px; text-align: justify; border-left: 0px; padding-bottom: 0px; widows: 2; text-transform: none; background-color: rgb(255,255,255); font-style: normal; text-indent: 0px; margin: 0px 0px 8px; padding-left: 0px; padding-right: 0px; font-family: IRANSans, Tahoma, sans-serif; white-space: normal; orphans: 2; letter-spacing: normal; color: rgb(0,0,0); font-size: 13px; vertical-align: baseline; border-top: 0px; font-weight: 400; border-right: 0px; word-spacing: 0px; padding-top: 0px; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial">وی با اشاره به سابقه حضور طولانی مدیرعامل سایپایدک در این حوزه گفت: مدیرعامل سایپایدک تمامی ظرافت های کسب و کار را می داند و با توجه به سابقه، تخصص و اشراف به این حوزه انتخاب و معرفی شده است و انتظار می رود که با همکاری همه ارکان سازمان بتواند دغدغه های گروه سایپا در خدمات پس از فروش را کاهش دهد.</p><p dir="rtl" style="box-sizing: border-box; border-bottom: 0px; text-align: justify; border-left: 0px; padding-bottom: 0px; widows: 2; text-transform: none; background-color: rgb(255,255,255); font-style: normal; text-indent: 0px; margin: 0px 0px 8px; padding-left: 0px; padding-right: 0px; font-family: IRANSans, Tahoma, sans-serif; white-space: normal; orphans: 2; letter-spacing: normal; color: rgb(0,0,0); font-size: 13px; vertical-align: baseline; border-top: 0px; font-weight: 400; border-right: 0px; word-spacing: 0px; padding-top: 0px; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; -webkit-text-stroke-width: 0px; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial">در پایان این مراسم از تلاش های اردشیر امینی مدیرعامل پیشین سایپایدک قدردانی و بهزاد پناهی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.</p>