۱۶ : ۹ 8 ربیع‌الاول 1440 / 17 November 2018 / ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان

پیام تسلیت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پی درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی درگذشت دکتر محمدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان را تسلیت گفت.


تمامی خودروهای پژو 2008 ثبت نامی تحویل مشتریان می شود
مدیرعامل شرکت ایکاپ اعلام کرد: تمامی خودروهای 2008 ثبت نام شده در برنامه پیش فروش به مشتریان تحویل داده می شود.


سهم 40 درصدی زامیاد از خودروهای تجاری کشور
مدیر عامل شرکت زامیاد در جمع سهامداران این شرکت اعلام کرد: زامیاد توانسته است با تحقق اهداف خود در زمینه تولید و فروش انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین در سال گذشته، سهم 40 درصدی بازار خودروهای کار و تجاری کشور را کسب کند.


فروش تابستانه انواع محصولات سایپا
دور جدید فروش تابستانه محصولات سایپا از ساعت ۱۰ صبح فردا سه شنبه ۱۹ تیرماه آغاز می شود. شرایط فروش تابستانه انواع محصولات سایپا به صورت محدود مطابق جداول زیر است:


بازدید مدیرعامل گروه سایپا از نمایندگی و شرکت قطعه سازی در استان کرمانشاه
بازدید مدیرعامل گروه سایپا از نمایندگی و شرکت قطعه سازی در استان کرمانشاه


حمایت همه جانبه سایپا از قطعه سازان سراسر کشور با هدف خودکفایی در تولید قطعات
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا ضمن حضور در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با رئیس اتاق بازرگانی وجمعی از قطعه سازان استان آذربایجان شرقی به گفتگو پرداخت.


خدمات پس از فروش سایپا دیزل 2 ستاره شد
بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت خدمات فنی رنا موفق به کسب رتبه 2 خدمات پس از فروش در نیمه دوم سال 1396 شد.


سایپا از تحریم‌ها با موفقیت عبور خواهد کرد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: صنعت خودروسازی ایران به‌دلیل تحریم‌های پیش رو درگیر یک نبرد تمام‌عیار اقتصادی و تجاری است و سایپا برای عبور موفقیت‌آمیز از مشکلات ناشی از آن، برنامه‌ریزی کرده است.


کسب بالاترین انطباق با الزمات قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط سایپایدک
قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارزیابی عملکرد شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در سال 1396، شرکت سایپا یدک از حیث انطباق با الزامات آئین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو ، بالاترین انطباق را در خصوص نظام مدیریتی حوزه خدمات پس از فروش خودرو کسب نمود.


کارگاه‌های تخصصی دستگاه های عیب‌یاب وسیستم مشاوره فنی خودرو
مدیریت مهندسی خودرو شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، دوره‌های تکمیلی آشنایی با دستگاه‌های عیب‌یاب و مشاوره فنی خودرو در دفاتر منطقه‌ای این شرکت برگزار می کند.


رشد شاخص های کیفیت، رضایت از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست ها
گروه خودروسازی سایپا در سال 96 و ماه های ابتدایی سال 97 با اجرای برنامه های متنوعی در راستای ارتقای کیفی خودروها ، افزایش رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست های مشتریان توانسته است گام های مهمی در راستای ارتقای رضایت مندی مشتریان بردارد و به اهداف پیش بینی شده دست یابد.
IKD-Co
govah
شرکت پارس خودرو