2021/04/14
۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين
ارایه ۵۲ هزار خدمت غیرحضوری در جشنواره خدمات نوروزی ۱۴۰۰ ایران‌خودرو

ارایه ۵۲ هزار خدمت غیرحضوری در جشنواره خدمات نوروزی ۱۴۰۰ ایران‌خودرو

جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو، از تاریخ ۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۱۹ روز و با تاکید بر «ماندن در خانه» و «دریافت خدمت غیرحضوری» اجرا شد.

کارآمدنیوز- در این جشنواره ۵۱ هزار و ۷۷۶ مورد خدمت امدادی با توجه به شرایط نامناسب جوی در برخی مناطق به همت ۱۴۴۰ دستگاه ناوگان امدادی مستقر در ۱۰۴هزار کیلومتر از جاده‌های کشور به هموطنان ارایه شد. همچنین با حضور حدود ۲۰۰ نمایندگی کشیک، بالغ بر ۳۵ هزار خودرو در نمایندگی‌ها پذیرش شدند.
به گزارش ایکوپرس ، به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدیر عامل این شرکت گفت: باتوجه به تاکید ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت تردد و اجتناب از سفرهای غیرضروری، ۷۸.۳ درصد از امدادهای صورت گرفته در قالب راه‌اندازی خودرو در محل (امدادبالینی) و ۲۱.۷ درصد از درخواست‌ها از نوع حمل بوده است، که بر همین اساس، ارایه خدمات در محل مورد نظر مشتری در اولویت کاری شرکت امداد خودرو ایران قرار گرفت. 
مهدی مونسان افزود: مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو در ایام جشنواره خدمات نوروزی، پاسخگوی تمامی تماس‌های هموطنان در سراسر کشور بود؛ آمارها نشان می‌دهد در این بازه ۱۹ روزه، بر خلاف رشد روزانه تماس‌های صورت گرفته برای برخورداری از انواع خدمات امدادی این شرکت، زمان انتظار امدادخواهان برای حضور تیم امدادی و ارایه خدمات کاهش یافته و در حدود یک دقیقه کمتر از زمان انتظار هدف است. 
وی تشریح کرد: جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو، در دو سال اخیر با تاکید ستاد ملی کرونا، تمرکز خود را بر افزایش خدمات غیرحضوری و در محل مورد نظر هموطنان داشته است و رشد ۷۷درصدی خدمات ارایه شده در سال جاری، نشان از استقبال درخواست‌های مردمی و تاثیرگذاری این نوع خدمات ارایه شده به هموطنان دارد. 
گفتنی است، این مجموعه علاوه بر ارایه خدمات به مشتریان ایران‌خودرو، خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات سایر خودروسازان تا حد امکان و خدمت‌رسانی ویژه به ناشنوایان را نیز به انجام رسانده است.
درگاه‌های درخواست امداد، وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com  شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و همچنین اپلیکیشن ایساکو بوده که هموطنان در صورت نیاز در هر ساعت از شبانه روز قادر به ثبت درخواست خدمات امدادی خود هستند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.