2021/04/14
۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين
افزایش 97 درصدی خدمات تلفنی مركز امور مشتریان سایپا
با هدف جلوگیری از ترددهای غیرضروری در نوروز 1400 صورت گرفت:

افزایش 97 درصدی خدمات تلفنی مركز امور مشتریان سایپا

مركز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشكلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است.

کارآمدنیوز-  رئیس مركز امور مشتریان گروه سایپا با بیان این مطلب، اظهار كرد: این مركز با هدف كاهش ترددهای غیرضروری و اجرای پروتكل های بهداشتی، در روزهای اجرای طرح استقبال از بهار كه از ۲۷ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت، به بیش از ۶۴ هزار تماس مشتریان پاسخ داده است كه این عدد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح، بیش از ۹۷ درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش سایپا نیوز ، حمیدرضا خاكی با بیان اینكه این رشد بیانگر اعتماد مشتریان به پاسخگویی گروه خودروسازی سایپا است، افزود: در این طرح كه نتیجه یک همكاری خوب بین مركز امور مشتریان گروه سایپا و شركت های سایپایدك و امدادخودروسایپا بود، میزان پذیرش در سطح شبكه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی پیدا كرد.

وی افزود: در این میان میزان مشاركت نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی نسبت به سال قبل بیش از ۴۴ درصد افزایش پیدا كرده است. از سوی دیگر شاخص نسبتِ خودرو متوقف به پذیرش و زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ بهبود پیدا كرده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.